Blažek

O značce Blažek

Moderní střihy, luxusní látky, nadstandardní služby – takové hodnoty vyznává česká značka Blažek, která se už přes 25 let specializuje na pánskou módu. Obleky, košile, boty, tašky a další doplňky navrhuje z prvotřídních materiálů od předních světových výrobců. Každou sezonu připravuje nové kolekce pro neformální i slavnostní příležitosti. Blažek má v Česku a na Slovensku více než 30 obchodů, kde prezentuje své kolekce a poskytuje další nadstandardní služby, jako je šití košil a obleků na míru, krejčovské úpravy a módní poradenství. Nově také můžete navštívit Krejčovství Blažek v Nekázance 11 na Praze 1.

Blažek v nové kolekci jaro/léto 2020 přichází s pratelným oblekem a poprvé i s kolekcí plavek

Kolekce Blažek jaro/léto 2020 je od prvních črtů šéfdesignérky Jany Veselé Kuťkové inspirována jižanskou krajinou Řecka. Intenzivním sluncem, které dává barvám nezaměnitelnou podobu měnící se v průběhu dne, atmosférou tradičních trhů i všudypřítomnou historickou architekturou, kdy vás na každém kroku doprovází ikonicky bělavé pozůstatky starověkého Řecka – ruiny chrámů a paláců vystavěných ze světlého vápence, charakteristického i pro řecké útesy. Paleta odstínů se točí kolem plných a sytých barev, ovšem nikoli v zářivých odstínech. Do motivů zasahují zejména citrusy, jejich detaily a různé další mikrostruktury. Řecké podnebí, mořská sůl i svěžest tropického ovoce se jako vzpomínka na letní cestování přenáší do rukopisu značky Blažek.

I letos značka představuje tři již klasické kolekce Ceremony, Formal a Informal a nově také jako samostatnou kolekci zařazuje řadu Essential.

Tváří nové kampaně Blažek jaro/léto 2020 je herec Roman Vojtek

Česká módní značka Blažek se po dvou letech loučí se sérií kampaní Travel Journal a znovu do popředí staví známou osobnost. Pro letošní rok se tváří značky stal herec Roman Vojtek se svojí ženou Petrou Vojtkovou. Je to vůbec poprvé, co se v kampani Blažek objevuje vedle muže i žena. A není jediná. Novou kampaň jaro/léto 2020 totiž nafotila módní fotografka Lucie Robinson, která svým specifickým výtvarným přístupem posouvá hranice módní fotografie zase o kousek dál. Šaty Petry Vojtkové, které doplňují Romanovy outfity, pocházejí z ateliéru Tiqe Petry Balvínové, známé české návrhářky.

Celá kampaň se fotila v lomech na Berounsku, nedaleko také Roman a Petra Vojtkovi žijí. „V letošní kampani chceme představit vztah dvou lidí, kteří spolu tráví hodně času, ale zároveň také hodně pracují, cestují každý po své vlastní ose a pak se večer potkávají doma, připraveni sdílet navzájem své zážitky," říká o nové kampani Ladislav Blažek, majitel značky.

Manželé Vojtkovi se stali vůbec prvním párem, který se jako hlavní tvář značky Blažek objevil. Oba dva se profesionálně pohybují v hereckém a muzikálovém prostředí, rozehrát tak vlastní příběh na pozadí největší tuzemské módní značky bylo pro Vojtkovi více než přirozené, snad i o to víc, že Roman Vojtek má značku v oblibě už delší dobu. „Blažka takzvaně nosím a dokonce jsem se v něm i oženil," usmívá se. „Líbí se mi, že je to česká značka s tradicí, a baví mě, že ji teď sám můžu po boku Petry prezentovat," doplňuje Vojtek.

Příběh nové kampaně Blažek jaro/léto 2020 je příběhem muže a ženy v každodenním životě, kteří se spolu chtějí cítit dobře a dobře vedle sebe i vypadat. Na první fotografie se budete moci podívat už 24. února, kdy značka Blažek novou kampaň oficiálně spouští.

 

A2.jpg A4.jpg
1044x460.jpg

 

 

 

Akce obchodu

Blažek magazín - JAK SE ŽEHLÍ PÁNSKÁ KOŠILE

Je to nepopulární názor, ale je třeba ho vyslovit. Správný gentleman umí nejen uvázat motýlek, ale také vyžehlit košili. Ženy k ní totiž nikdy nemohou mít takový vztah jako ten, kdo ji nosí – vy.

Celý článek zde ––>

Další obchody v kategorii MÓDA A DOPLŇKY

Tato stránka v rámci poskytovaní služeb využívá cookies, pokračováním v návštěvě stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací naleznete zde.

Souhlasím